tirsdag den 3. december 2013

Til og fra kort

Hej Alle

Så er det allerede 3. december, du er måske begyndt at købe julegaver. Når jeg pakker julegaver ind (eller de er det fra butikken) synes jeg det er mere personligt, hvis jeg selv har lavet "til og fra" kort selv.

 
 
 
Jeg bruger Marianne Design die
 som basis og så har jeg klippet en masse rester i 4 kanter der passer til.

 


 
Nogle klipper jeg i trekanter, som bruges til juletræer.

 
Ud over disse har jeg udstandset forskellige figure med punch eller dies.
Jeg bruger en masse af mine rester til det. Gemmer gerne små stykker papir, for at få små ting til mine til og fra kort.
 
Derudover laver jeg små billetter med egen tekst på, synes det giver en god  effekt.

 
Bag på kortet er der stemplet med til og fra stempel
 
 
Håber jeg har inspireret dig til at lave nogle til og fra mærker.




 
Må du få en rigtig god 3. december.
Julehilsner fra Mie
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig søde kort mange fine detaljer - jeg plejer også at lave mine men gør ikke så meget ud af dem, for der er alligevel ingen der ser på dem :o)

    SvarSlet
  2. Hvor er der mange og flotte er de også :)
    Jeg skal lave nogle Rudolf til og fra kort.
    Har lige fået rulleøjne hjem til dem i dag.

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte. Så kan der godt blive pakket julegaver ind. :0)

    SvarSlet