lørdag den 4. januar 2014

On The Go med Washi Tape - Embossing Folder - Framelits Dies - Hero Art Stempler

Idag har jeg leget med ene nye ting fra shoppen.
Herligt at bruge de små grå til nye kreative tiltag.

Jeg har brugt Core'dinations Gibraltar,
som er kørt igennem en embossing folder på min Big Shot.
Da den har den hvide kerne giver den det slidte look.
Du kan dog med lidt sandpapir slibe lidt mere, for at få et mere slidt look.
Kanten har jeg flosset med en papir kant flosser.

Derefter lavede jeg små huller til mine "skruer"
så mine brads var lidt nemmere at sætte i.


Jeg havde lyst til at lege lidt med washi tape.
Og valgte at skære et Tag ud på min Big Shot først.
Derefter har jeg brugt 3 forskellige slags "Dæk/Tire" Washi tape.
Jeg har klippet det overskydende washi tape af, så mit tag stadig står skarpt.
Kanten er sværtet med Distress Ink broken china.


Jeg har brugt dette lækre sæt fra Sizzix/Hero Art.
Der er både stempler og Framelits dies med i sættet.

Jeg sluttede mit Tag af med sort twine
 og en silver arrow paper clips fra Freckled Fawn.
Både mit tag og teksten On The Go er løftet med 3D puder.

Indeni kortet valgte jeg at køre de 3 washi tape i det ene hjørne
for at give lidt liv der også.

Mit færdige kort.

Tak fordi du kiggede forbi.
Ønsker Jer alle et godt 2014 <3

Knus Heidi


Jeg har brugt disse materialer til dette kort:

Core'dinations >Gibraltar<
Dobbeltklæbende >Tape<
3D >Puder<
Sølv skrue >Brads<
FF Silver Arrows >Paper Clips<
Black >Twine<
Labels #3 >Dies<
Sizzix & Hero Arts >stempler & dies<
Washi Tape >Green<
Washi Tape >Blå<
Washi Tape >Black<
Distress Ink >broken china<
Memeto Stempelsværte >Tuxedo Black<




Ingen kommentarer:

Send en kommentar