fredag den 3. januar 2014

Vi siger tak for nu og pænt goddag.....

Der skal lyde en kæmpe tak fra mig til dig Gitte <3
Tusind tak for alle de lækre ting du har lavet her på Bloggen.
Det har været en ære at have dig med her.
Og du ved du ALTID er velkommen tilbage i VORES team igen.
Ønsker dig alt alt det bedste og glæder mig til at se,
 hvad du tryller frem på din fantastiske blog
som jeg helt sikkert fortsætter med at følge.

Men nu hvor vi siger farvel kan vi også sige goddag :o)
Vi kan nemlig sige et stort og varmt velkommen til vores nye Team Huleboer.

Det er mig en stor ære, at byde velkommen til Jette Jensen.
Jeg ved mange af Jer allerede kender Jette fra Blog land.
http://jettejensen21.blogspot.dk/

Der kommer en lille præsentation af Jette selv senere idag på Bloggen.

Glæd Jer til at se hvad Jette tryller med.

Knus Heidi




Ingen kommentarer:

Send en kommentar