lørdag den 15. februar 2014

Endnu et kort med hjemmelavede blomster


I dag vil jeg vise jer et kort som jeg lavede i sidste uge.
Her jeg sad og eksperimenterede lidt med,
at lave nogle lidt anderledes blomster end dem, jeg plejer at lave. 
Også dette kort er i vintage stilen,
 dog lidt mere enkelt end dem jeg plejer at lave.


Disse blomster er lavet med blomsterpunch i tre forskellige størrelser. 
Alle slags  >blomsterpunches< eller >dies med blomster<
Du skal punche to blomster i hver størrelse. 
Her har jeg punchet dem i råhvid >karton< og sværtet dem med >Distress Ink< tea dye. 


Herefter har jeg med en forstøver gjort dem våde og derefter har jeg krøllet dem sammen. 
Stadig mens de er våde glattes de let ud og hver enkelt blomst tørres med en >heat gun<
Derefter limes de sammen forskudt og pyntes med >halvperle< i midten.
Derefter har jeg sprøjtet mine med glimmermist og tørret dem en gang til. 
Dette er meget svært at se på billederne og det beklager jeg.


Endnu en gang tusinde tak fordi I kiggede med.
Kærlig hilsen Jette Christina Hansen


3 kommentarer:

  1. Super sødt kort med MEGA lækre blomster!
    Dejlig weekend til dig.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Lækker farve sødt kort. knus morkaren.

    SvarSlet