lørdag den 1. februar 2014

Goosebumps

Idag vil jeg vise jer nogle kort der er lavet med Goosebumps

Jeg komme Goosebumps på en svamp og dupper det på det stempel jeg vil bruge.
Derefter stempler jeg med stemplet på mit karton (jeg bruger hvidt, da jeg synes det giver den bedste effekt)
Når eftrykket er tørt, bruger jeg distress ink på en svamp og toner det ud på kortet. Mønsteret du har stemplet forbliver den farve dit karton har, her er det hvidt.

Jeg jeg har skåret kartonen i den størrelse jeg vil have mit kort i og har syet i hånden hele vejen rundt. Og derefter kommet 3D puder bagpå og kommet det på noget hvidt karton, som er lidt større end mit farvede karton.
Og så er kortet færdigt. Super simpel at lave.
Her kan ses nogle færdige kort.


Ha en fantastisk weekend.
 

3 kommentarer:

  1. De er super flotte alle sammen.
    Det tror jeg at jeg skal have prøvet af.
    Tak for ideen.

    SvarSlet
  2. bare rigtigt flotte fin teknik

    SvarSlet
  3. Vil du være sød og fortælle mig hvad goosebumps er og hvor jeg evt. kan købe det.
    m.v.h. Anni Sulakiewicz

    SvarSlet