lørdag den 8. marts 2014

Convention i Middelfart

Jeg er da bare heldig i denne uge at kunne blogge både om Scrap-i-det-jyske og om convention.

Traditionen tro tog jeg afsted allerede fredag, fordi jeg overnatter sammen med en flok veninder i en B-n-B lejlighed. Vi mødes altid fredag... tidligere var det for at scrappe til fredags-scrap i hallen, men nu er det bare for at hygge og snakke, inden vi lørdag tager i hallen.

Jeg synes altid, at jeg har problemer i forbindelse med pakningen - og denne gang var bestemt ikke anderledes. Alligevel roste jeg mig selv, da jeg var færdig med at pakke scrapting og kunne have det hele i og ovenpå trolley'en og så i toten i den anden hånd ... lige indtilm jeg kom i tanke om, at jeg manglede at pakke cameo'en og den bærbare computer ... hvem sagde PAK-ÆSEL. Men jeg tror, at det lykkedes at få pakket det hele til sidst, så jeg kan nøjes med at gå 1 gang mellem bilen og hallen.

Helt usædvanligt for mig så har jeg denne gang ikke lavet mine indlæg til udfordringerne ... og der er hele 4 af slagsen - 2 layout udfordringer og 2 kort udfordringer. Jeg har i stedet pakket færdige kit, og så er planen at jeg skal lave alle 4 dele i hallen. Derfor har jeg heller ikke nogle billeder til jer lige nu, men jeg lover, at jeg nok skal lægge billeder herind, når jeg har lavet de forskellige ting, så der kommer altså først billeder i løbet af dagen :-)

Update - søndag d. 9. marts.

Jeg har desværre haft nogle tekniske problemer og har ikke kunnet lægge billeder op fra min iPad og iPhone, men nu er jeg kommet hjem til computeren og nu kommer billederne.

Lørdag formiddag var jeg på kursus i Project Life, hvor jeg fik en masse fif til andre og nye måder at bruge billeder og kortene på. Vi fik udstukket nogle "udfordringer" på kurset, og her er det resultat, som jeg nåede frem til (undskyld billedkvaliteten).


Jeg fik også lavet indlæg til alle 4 convention udfordringer.






2 kommentarer:

  1. Uuuuh, spændende :o).
    Glæder mig til at se, hvad du får tryllet frem . Og så ønsker jeg dig RIGTIG GOD FORNØJELSE!
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Fedt at høre om din tur til Convention Linda... Er jo på ingen måde misundelig ;)
    Lyder til at det var et fedt kursus du var på. Altid rart når man får nye fif til at lave tingene på.
    Super skønne sager du har fået lavet dig.
    Og et FEDT grønt kort du der har fået lavet til sidst....

    Kram til dig... håber du har det okay ovenpå sådan en hård weekend
    <3 knus Heidi

    SvarSlet