lørdag den 15. marts 2014

Lørdags kort.

Så blev det lørdag og jeg blogger 
for sidst gang i denne omgang. 
Ser allerede frem til det bliver min tur igen. 

Til det her kort har jeg hentet ide fra
Memory box. Og fra min tur til Middelfart. 


Jeg har selv lavet papiret som jeg har brugt til 
baggrunds papir.
Startet med at finde de farver sværte jeg kunne
tænke mig at bruge.


Derefter en akryl plade hvor jeg duppede sværte på.
Prøjtede lidt vand på med forstøver sprøjten.
Og så 'tværer' det ud på et stykke karton.
Jeg har gjort det af et par gange.



Derefter fik det en tur med Distress marker spritzer.
Det giver en airbrush effekt.
Jeg har brugt 3 forskellige farver.


Dernæst fik det en gang drys guld
embrossing pulver.  Som jeg har varmet
med heat gun nede fra og op.
Altså på bagsiden.
Har ikke brugt distress embrossing ink.



Til at dekoration har jeg brugt dies fra.
Die-namics, Memory box og Joy craft.



Du kan finde mange af produkterne i
Heidis shop på
www.heidiskreativehule.dk/

Tak fordi du kiggede forbi.
Hilsen Jette Jensen

3 kommentarer:

  1. Total FEDT kort Jette!
    Og rigtig god måde at vise både produkter og fremgangsmåde på.
    Tak for god inspiration.
    Dejlig weekend til dig.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Hvor er det FLOT. Jeg må simpelthen prøve at lave sådan et kort. Tak for inspiration :o)

    SvarSlet