tirsdag den 15. april 2014

Kobberbryllup invitationer.

Ja det var så min tur til at blogge i dag - og det havde jeg glemt pga sygdom - så undskylder - og derfor bliver det også dette super hurtige indlæg.


Jeg fik en bestilling på 20 stk indbydelser til et kobberbryllup - som jeg nok selv skal deltage i også :) Så spændt på hvilken en jeg modtager :)
Det er et kvadratisk kort, hvorpå der er sat noget prikket mønsterpapir på.
Inden det blev sat på printede jeg 12½ på - jeg ville have lavet et stempel med stempelkittet til silhoutte maskinen - men det blev desværre ikke så godt som jeg havde forventet - så derfor et print.
Derefter lavede jeg det hvide stykke som Print & C (P&C) - skrev teksten "So far... so god." og printede ud og derefter skar jeg sommerfuglen ud.
Det er en af de ting der er så fede ved Silhouetten at man kan P&C.
Til sidst satte jeg det hvide stykke på med 3D puder og satte en simili sten i midten af sommerfuglen.
Håber modtagerne bliver glade. 

4 kommentarer:

  1. De er så fine Camilla!
    Rigtig god bedring til dig.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. De er rigtige flotte :-)
    Rigtig god bedring, håber at du snart er rask så du kan nyde påskeferien.

    SvarSlet
  3. De er rigtig fine. God bedring.

    SvarSlet
  4. Super flotte. ELSKER sommerfugle.
    Er sikker på modtagerne bliver vilde med dem.
    Håber du er ved at være rask igen.
    Knus Heidi

    SvarSlet