lørdag den 19. april 2014

Konfirmations sangskjuler

Tilbage i 2012 lavede jeg en sangskjuler til en der skulle bruge den til sin datters bryllup - det blev en brudeseng - desværre fik jeg aldrig taget et billede af den :(
Men hende der fik den - anbefaldede mig og den anden skulle bruge en sangskjuler til sit barnebarn der interesserede sig for keyboard. Jeg kom op med denne idé:



Den smed jeg så på min blog som jeg havde dengang og sidste år var der en der havde fundet den - og skrev til mig om jeg kunne fremstille en magen til - til hende - det gjorde jeg selvfølgelig - og sørme om det ikke skete igen i år - så dette er den 3. jeg har lavet.
Det er det fede ved at kunne dele sine ting :)

Det er en alm sort æske - og så har jeg skåret tangenterne, teksten og knapperne ud på Silhouetten (kun i år)
Meningen er så at sangene kan ligge indeni - enten foldet eller rullet.

2 kommentarer:

  1. Genial idé og super flot lavet!
    God påske herfra.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Hvor er den super fed.
    Knus Heidi

    SvarSlet