tirsdag den 29. april 2014

Mit bryllupsalbum

I sidste weekend var jeg på scrap-sommerhustur sammen med en flok rigtig dejlige scrap-piger. De var så søde og hjælpsomme, at det slet ikke var noget problem at jeg havde rollator med og var for svimmel til rigtig at kunne deltage i aktiviteter, som ikke var stillesiddende.


Det betød, at jeg fik lavet en hel masse på mit bryllups-PL-album. Jeg har glemt at tage billeder af alle siderne - jeg fik faktisk lavet 9 sider ... dog er nr. 9 ikke helt pyntet færdigt. Her er de 6 af siderne.







Jeg beklager at kvaliteten på billederne ikke er i top, men jeg havde kun mobiltelefonen med, og det har altså en effekt på billederne, at jeg er svimmel.

Jeg vil ikke skrive så meget mere i dag, for jeg har travlt med mit indlæg til på lørdag ... jeg arbejder på en overraskelse ....

Kig forbi bloggen på lørdag, hvis du er nysgerrig.

3 kommentarer:

  1. Skønne sider u har fået lavet Linda.
    Lyder som balsam for sjælen med sådan en sommerhus tur.
    Er super ked af at du stadig er så skidt.

    Jeg er MEGET nysgerrig og GLÆDER mig til at se hvad du har i ærmet til på lørdag.....

    Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Skønne sider fra ét af livets skønne fester.
    Glæder mig til at se, hvad du har gemt til på lørdag ;-)
    Kh. Anette

    SvarSlet