lørdag den 24. maj 2014

Simple kort med dies

Jeg har denne gang valgt at lave nogle simple kort, hvor jeg har brugt mine dies på.

 
Jeg starter med at lave et kort på 10,5 * 15 cm
Derefter tager jeg et stykke mønstret karton i str 10 * 14,5 cm ( her har jeg brugt et med mønster på begge sider) Der i standser jeg figuren ud og på det firkantede mønster karton sætter jeg 3D puder på.
 
 
Og så limer jeg den hele figur i det udstandsede hul.
 
 
Til dette kort har jeg skåret sommerfugle ud i anden dies der passer sammen. og sat en tekst på.
 

 
Så er det færdigt, rigtig god fornøjelse.


Her er lidt flere jeg har lavet på samme måde






3 kommentarer:

  1. Smukt og enkelt, tak for du deler.
    klem Dorte

    SvarSlet
  2. Super fine og med god effekt!
    Kh. Anette

    SvarSlet
  3. Super flotte kort, dejlig enkelt med med en god effekt.
    Lene

    SvarSlet