lørdag den 13. september 2014

Gavekort

I dag bliver det et kort indlæg. Min veninde åbnede garnbutik her i september, og jeg ville give hende en gave, som ikke var chokolade eller blomster.
Derfor lavede jeg dette kort, som er et gavekort, hvor jeg skrev at jeg ville strikke en model for hende. Det blev hun rigtig glad for.

Jeg laver altid strikkeprøver inden jeg strikker trøjerne, så jeg har brugt en til ginen og lavet et garnnøgle, samt strikkepindene er tandstikkere.


Jeg har tegnet stolen og klippet den i grå karton.
 
Det er limet på karton, hvor jeg i min kasse med udklip, har fundet en "serviet-die" som gulvtæppe (har ikke navnet på die) og en lampedie fra Chryl linnlamp post
Derudover er der brugt Sewing Room Dress Form die fra Tim Holst til gine.
 
Jeg håber at I vil lade jer inspirere til at lave jeres egne desing, denne gang har jeg desværre ikke nået at sy kortet, hvilket jeg ellers ville gøre
Rigtig god weekend

2 kommentarer:

  1. Skønt kort og rigtig GOD idé!
    (Og så ville jeg gerne, at jeg havde tålmodighed til at strikke).
    Dejlig søndag herfra, Anette

    SvarSlet