lørdag den 20. september 2014

Knæk cancer

Beklager meget forsinkelsen, tror min computer havde et lettere meltdown igår for brugte tid på et opslag der så ikke blev gemt :( Sådan er det med teknik og så en teknik-spade som mig :P

Selvom Knæk Cancer måneden først starter om et par uger, har jeg alligevel valgt at lave et "knæk cancer" - kort.
Jeg tror alle efterhånden har haft denne frygtelige sygdom inde på kroppen i form af familiemedlemmer eller tætte venner. Vores familie har i hvert fald mistet rigtig mange både familiemedlemmer ignorere venner til sygdommen. Derfor er jeg fast indsamler hvert år med min mor - så føler jeg at jeg aktivt er med til at gøre noget.

Jeg overvejer om der skal produceres en hel række kort som skal sælges og så går alle pengene til Kræftindsamling.. Det kan være jeg er for sent ude her i efteråret men så blir det til indsamlingsmål i foråret :)

Da jeg købte denne lækre die i shoppen hos Heidi, var jeg faktisk ikke helt klar over hvad jeg skulle bruge den til, jeg vidste bare "at den må jeg eje".  Jeg fandt dog hurtigt på dette kort :)



Jeg har brugt noget sart lyserødt papir med lidt mønster som jeg synes lignede blonder. På den måde kom der lidt "spil" i BH'en :)
Den lille metal-sløjfe er fra gemmerne og det samme er båndet og halvperlerne.

Heidi er god til at forsyne gemmerne med diverse pynt og det kan alt sammen købes her

Håber I alle får en dejligt weekend og tænker på at støtte kræftindsamlingen når den igen rammer landet :)

Med venlig hilsen,
Christina










1 kommentar:

  1. Fint kort og godt formål. Håber, du får samlet noget ind.
    God søndag, Anette

    SvarSlet