tirsdag den 4. november 2014

Babykort

Fik en bestilling på et simpelt babykort der skulle kunne bruges til et barnedåb. Min kollega er ikke til for meget pynt og blomster.



Jeg har brugt en teknik jeg før har vist her, bare lavet på en anden måde.
Jeg har foldet et karton i 15x11 cm og skåret et mønstret karton til lidt mindre

Der er skåret hul med en spellbinder oval og sat dobbeltklæbende puder bagpå det mønstrede karton
 
Jeg har skåret en spellbinder ud i hvidt karton og skåret hullet ud med en oval spellbinder, og limet den på forsiden.

Her efter har jeg sat en snor over hullet og pyntet med baby tøj fra et Karen Marie Klip, jeg har til at ligge.
 
Og skåret navn ud og tilsatte en lille perle.
og så sættes det øverste lag på det hvide karton. Nemt og hurtigt kort.
 
Håber du har lyst til at forsøge dig med et sådan kort.

Jeg har brugt disse dies



 





3 kommentarer: