lørdag den 22. november 2014

Menu - og bordkort til barnedåb med punch art.

En gang imellem sker det, at jeg bliver spurgt om jeg har lyst til,
at lave indbydelser, menukort og bordkort til bryllupper, 
fødselsdage, konfirmationer og barnedåb. 
Det har jeg altid lyst til for jeg elsker sådanne opgaver :o)

Denne gang vil jeg vise jer mit seneste projekt, som jeg har arbejdet på de sidste par dage. 
Indbydelserne har jeg afleveret for nogle uger siden.
Så dem kan jeg desværre ikke vise jer idag.

På de næste billeder kan I se hvordan menu-/sangkortene kom til at se ud. 
Min kollega har selv valgt farven lilla da hun ikke er så meget til lyserød. 

På disse hæfter har jeg lavet en sød bamse i punch art. 
Til disse hæfter har jeg brugt lilla karton fra gemmerne,
 lidt mørkelilla silkebånd, mørkelilla rhinesten
Embossing folderen jeg har brugt er fra Nellie Snellen 
og den jeg er faktisk ret vild med.
Elsker hendes embossing foldere. 


På de næste billeder ser I bordkortene. 
Her har jeg valgt kun at lave det lille bamse hoved. 
Også her har jeg brugt karton, rhinesten, halvperler og silkebånd fra gemmerne. 
Men jeg ved at I vil finde det hele i Heidis velassorterede shop.


Mange tusinde tak fordi I kiggede forbi. 
Jeg håber at I også har lyst til at kigge med i næste uge hvor det er Camilla der blogger.

De kærligste hilsner fra Jette Christina Hansen

3 kommentarer:

  1. Hvor ser de skønne ud. Stort arbejde.

    SvarSlet
  2. Holdt da fast - sikke et arbejde med alle disse fine hæfter og bordkort. Du er MEGA god til det punch art Jette.
    Knus, Anette

    SvarSlet
  3. Tak skal I have og ja, det var et stort men meget sjovt arbejde :).

    SvarSlet