lørdag den 6. december 2014

Juletags med Dixi Craft Toppers

Snart 2. søndag i advent......
Mon I er ved at have gang i julegaverne??
Jeg har valgt at lave julegave tags som mit sidste indlæg i 2014.


Jeg er vilde med alle de små Dixi Craft Toppers pakninger der er kommet.
Så jeg har valgt at bruge et par af dem på mine 2 tags.
Der er hele 24 ark i sådan en lille pakning,
så der kan laves mange skønne julekort & tags mm.

Er i fuld gang med at skære de forskellige dele ud.
Stemple og sværte kanter.

Har brugt dette die sæt fra Sizzix til mine tags.

Jeg har valgt at klippe min die-cut som er fra Marianne Design over.
Så kan det bedre ses, når jeg limer billedet ovenover.
Kanterne på billedet har jeg flosset med min kantflosser,
og har revet lidt revner i for at give det lidt mere rustik look.

Jeg har brugt stemplet - Søde Juledrømme
Der er stemplet med Distress Ink - Victorian Velvet
Jeg har taget den mindste die fra sættet Tags #2,
og har så bare selv klippet dem til.

Jeg har pyntet med nogle af de stjerner,
der var tilovers fra die-cut'en.
Stickles - Frostet Lace
Og tilsidst har jeg smurt lidt lim på mit billede
og drysset med glimmer.
Der kom et godt lag på, som jeg så bare bankede forsigtigt af igen.
På bagsiden har jeg valgt IKKE at skrive til/fra.
Da det er et ret stort tag tænker jeg, 
at man også vil kunne bruge det som et lille julekort,
hvis det er det man har lyst til.
Jeg har igen brugt Distress Ink - Victorian Velvet
Til slut har jeg klippet et stykke twine så mit tag kan bindes om en fin gave.

Du kan her på mit andet tag se hvor meget glimmer der er drysset på.

Sådan ser det færdige tag ud.
Har tørret det lidt med min embossing pistol.

Der er brugt følgende til de viste tags:
Sizzix Framelits Dies - Tags #2
Stempel - Søde Juledrømme
Stickles - Frostet Lace
Olba - Glimmer

Lidt close up's så du kan se effekterne af stickles og glitteret.

Håber du fandt lidt inspiration til at lave juletags eller julekort.
Ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul og et super fantastisk nytår.
Jeg vil gerne benytte denne lejlighed til at takke mine fantastiske piger her på Team Huleboer for alle de vidunderlige indlæg de har lavet i årets løb...
I er for SKØNNE <3

Også en KÆMPE tak til alle mine helt igennem unikke kunder.
TUSIND TAK for Jeres opbakning og støtte....
Det er det jeg siger, jeg har simpelthen de bedste kunder man kan ønske sig *S*

Kæmpe knus fra Heidi.

1 kommentar:

  1. Sikke nogle lækre tags du har lavet Heidi!
    Jeg har netop selv været igang med tag-dien fra Sizzix. Den er én af favoritterne, da den er så anvendelig.
    Ønsker dig en dejlig adventssøndag.
    Knus, Anette

    SvarSlet