tirsdag den 6. januar 2015

Farvel & Goddag

Der sker lidt udskiftning i Team Huleboer.


Vi siger farvel og TUSIND tak for alle de lækre indlæg til Christina Ipsen.

Håber du får tid til rigtig at nyde dine skønne prinsesser <3 <3
Og ikke mindst at I snart alle bliver fri for sygdom.


Vi siger i stedet goddag til Dagny Trolle.

Mange af Jer har sikkert set hendes super skønne kort på Facebook.
Vi GLÆDER os over at have Dagny med på Teamet.

Håber I tager godt imod hende.

Du kan her læse Dagny's præsentation.



Jeg hedder Dagny Trolle og jeg bor i Esbjerg, er gift og har to voksne sønner. 
Jeg har altid været kreativ og jeg elsker det.
Jeg har lavet mange forskellige ting f.eks tasker af kaffeposer, salt dejs figurer og strikket. 
Nu bruger jeg rigtig meget tid på at lave kort.
Jeg håber i kan bruge det jeg viser til inspiration.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar