tirsdag den 13. januar 2015

Punch Art Jungle Dyr

Jeg var så heldig at jeg til jul fik rigtig mange lækre cirkel og oval punches.
I kan måske nok forestille jer at jeg fik julelys i mine øjne.
Jeg måtte jo straks i gang med at finde på nye punch art dyr.


 Vil jeg vise jer mine første dyr med de nye (og mine gamle punches).  

Jeg har fundet et tegneserie billede på Pinterest
og jeg har prøvet at efterligne dyrene.


Efter at jeg havde lavet disse jungle dyr, tænkte jeg, 
at jeg da vist havde nogle papirer med dyreprint et sted.
Da jeg fik papirerne i hånden kom ideen til kortene helt af sig selv.
Det kender I sikkert :). 
På de næste billeder kan I se de kort jeg fik lavet.







Til kortene har jeg brugt:
- Papir med dyreprint
- Halvperler fra gemmerne
- Stempel (Hip Hip Hurra)
Alle ovenstående materialer finder I i Heidis fantastiske shop.



Jeg håber at I synes om kortene.
Og at jeg kunne være med til at inspirerer jer,
til at lave nogle sjove fødselsdagskort til børn.

Tak fordi I kiggede med. 
På lørdag blogger jeg igen med et romantisk kort med en lille overraskelse, 
kig forbi hvis du har lyst.

De kærligste hilsner fra Jette Christina Hansen


7 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hvor er dine kort fin, Jette
    . Synd mine unger er blever for store til den type kort.
    Dorte xx

    SvarSlet
  3. De er bare helt vildt flotte Jette.
    Vil meget gerne have et lille kursus engang.
    Knus

    SvarSlet
  4. Super skønne kort og dyr, dejlig med nogle børne ting.
    Måske kan du vise hvordan, du laver disse flotte jungle dyr.
    Kirsten

    SvarSlet
  5. Kæft de er fede Jette....
    Du er for vild til med punch art..
    Knus

    SvarSlet
  6. Tusinde tak for rosen alle sammen det sætter jeg stor pris på. Ja, måske kunne en tut på jungledyrene blive en af mine fremtidige blogindlæg.

    SvarSlet
  7. Hvor ER de altså bare super fine de kort. Helt vild med farvesammensætningerne!
    Dejlig søndag til dig.
    Knus, Anette

    SvarSlet