tirsdag den 20. januar 2015

Simpelt fødselsdags kort

Denne gang bliver det til et simpelt fødselsdags kort.

Materialer:
En kortbase i mønstet karton
Hvidt karton
Ballon stempel
Clear Stamps HANDWRITTEN BORDERS
2 farvede stempelsværter
Sort stempelsværte
3D puder


Alle materialer


Jeg startede med at stemple ballonen i 2 fatver. Derefter stemplede jeg happy birthday som den ene ballons snor - den anden ballons snor blev enden af happy birthday stemplet - håber der kan forståes hvad jeg mener.
Dette kan også skrives i hånden.


På indersiden af kortbasen klistrede jeg noget hvidt karton på - så det er muligt at skrive i det :)


På stykket med ballonner og tekst puttede jeg 3D puder/tape på og satte det på kortbasen.


Endnu et dejligt simpelt CAS kort. ELSKER DEM!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar