tirsdag den 10. marts 2015

Leg med embossing foldere

Så blev det igen min tur til at blogge og jeg har glædet mig meget.

Næsten lige så meget som jeg elsker mine punches,
holder jeg af at lege med embossing foldere. 
På de næste par billeder vil jeg prøve at vise jer,
hvad man kan lave med nogle af de mange embossing foldere,
som Heidi har i hendes skønne shop.

Det første er et bryllups inspireret kort.
 
Jeg har brugt følgende materialer og værktøjer til dette kort:

Hvidt karton (lidt lyserød karton fra restekassen)
Hvidt silkebånd
Lidt hvid blonde
Lyserøde halvperler
Et lille stykke design papir 
Bryllup Stickers
- Lidt pynt og en hjemmelavet rose fra gemmerne.

Embossing folderne:
X-Cut Embossing Folder - Small Polka Hearts
Sizzix Embossing Folder sættet - Dress Form Set


På dette kort har jeg  pyntet med hjemmelavede blomster.
Jeg har brugt følgende materialer og værktøj til dette kort:
Lyse lilla design papir
Lyse lilla silkebånd
Lyse lilla halvperler

Embossing folderne:
X-Cut Embossing Folder -  Small Polka Hearts
Sizzix Embossing Folder sættet - Circle Frame & Rosemary Set

Der findes så mange lækre embossing foldere i Heidis shop 
og jeg ville med glæde eje dem alle. 
Gå på opdagelse i shoppen og lad jer friste, 
for man kan lave så mange fantastiske
og relativt nemme kort med embossing foldere.

Jeg håber at jeg har kunne indspirerer jer
og at I har lyst til at kigge med på lørdag igen.

De kærligste hilsner fra Jette.

1 kommentar: