tirsdag den 3. marts 2015

Toffifee chokolade æske til en konfirmand.


Inden længe er det konfirmations tid så jeg har lavet en lille chokolade æske til en konfirmand.



Et stykke hvidt karton på 27,5 cm  x 17,5 cm, scor på 4 1/4 - 5 - 9 3/8 - 10 1/8 



Kartonet lægges i en embossing folder og køres i E - bosseren.


Dobbelt klæbende tape sættes på.


kartonet sættes på toffifee æsken.




Jeg stanser motiver ud  med disse dies. 


I flere forskellige blå farver. Og på den store blå stjerne stemples tillykke.


Motiverne sættes på æsken med skum puder og lim.


Her ses en æske til en pige konfirmand. 


På disse æsker har jeg brugt mine Julie Nutting stempler.



På æskerne nedenunder har jeg stanset et vindue ud med en dies og dekoreret æsken. 


Jeg har brugt denne dies fra Marianne design til vindue. 



Her er lidt af hvad jeg har brugt til æskerne. 

Materialer :
Hvidt karton, stjerne karton, blå karton, A 4 embossing folder, die-namics , stjernebort fra Marianne Design , stjerner fra Little B, tekst stempel, sort stempel sværte, toffifee chokolade æske.

Hilsen Dagny :)















3 kommentarer:

  1. Super flotte konfirmations kort, og fine chokolade æsker :0)
    Den die giver bare det sidste til æskerne, flot flot :0)

    SvarSlet
  2. Super flotte æsker Dagny ...
    Jeg har sendt en privat besked på facebook til dig .. måske er den havnet under andet ...

    SvarSlet
  3. Super flotte kort og æsker du har lavet :-)

    SvarSlet