lørdag den 20. juni 2015

Bryllupstag

Jeg købte for ikke så lang tid siden en die hos Heidi. Jeg har tænkt lidt over hvordan jeg skulle bruge den. Så prøvede at lave en tag, som enten kan bruges på en flaske eller en buket.


Her er den die jeg købte :)


Jeg har brugt flere dies til at lave denne tag. Jeg har sværter nogle af kanterne og sat 3d-puder på ringen, bilen og lampen.






Jeg satte træet foran på tagen, men bagved ringen.



Hjertet og bladene har jeg sat bagpå tag.




 Derefter satte jeg en bagside, sløjfer og bånd kom på.


Her er det færdige resultat, hvor det er pyntet med forskellige blomster.


Håber du er blevet inspireret, rigtig god weekend.














2 kommentarer:

  1. Wow en flot bryllupstag. Men billederne er så små, og kan ikke laves større.
    Så man kan ikke se de flotte deltaljer ØVØV.
    Knus Lene

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er det flot og elegant.

    SvarSlet