tirsdag den 4. august 2015

Nemme herrekort


Herrekort har aldrig været min stærkeste side, når der har skullet laves kort i den anledning. Dog må jeg sige, at jeg - og alle andre - er hjulpet godt på vej med de redskaber og materialer, som jeg har anvendt til dagens to MEGET nemme herrekort.

Kortbasen er fra dette sæt med kuverter (fås også i offwhite).
Det mønstrede karton til begge kort er fra denne fantastiske blok.
Det mønstrede karton er på begge kort monteret med små klæbepuder.
Begge kort har fået lavet et 'kighul' til en stemplet tekst med den ene af die'sene fra dette skønne sæt. (Den anden die er anvendt i mit blog-indlæg på lørdag).
Stemplet er ikke fra shoppen,- men du finder en masse lækre tekststempler hér.
Der er anvendt sort stempelsværte.



Til det mørke kort er der - foruden ovennævnte materialer - anvendt en enkelt die, der jo rummer alle elementerne til en rigtig 'handyman'. Den finder du lige hér. Den er desværre udsolgt p.t. Den er fra Amy Design - It's a man's world.



Til det lyse kort er der denne gang også kun anvendt et enkelt die-sæt. Værktøjet er stanset ud i overskudkartonen fra midten af det mørke korts udstansning med diverse 'mande-grej'.
Jeg håber, du har kunnet hente lidt inspiration til et par herrekort. De er i hvertfald lette at lave.

Vi ses igen på lørdag!

Med ønsket om en rigtig dejlig tirsdag.
Kærlig hilsen Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar