lørdag den 10. oktober 2015

Bryllupskort




 
Jeg ville lave et enkelt bryllupskort.
 
kortet er et hvidt karton der er delt på midten og foldet
 
Jeg har valgt et stykke karton som har mønstre i hjørnerne
Jeg klippe et stykke til som jeg har flænset kanterne på og sværtet med Distress ink  i matchende farve, og limet det på kortet
 

 
Jeg har standset tags ud i big shot
der er flænset kanter på blomsterkarton og sværtet i kanterne.
Der er lavet et tag til at skrive på hvor der er brugt en punch til kanten på den lyse tag.
og sat dem sammen med en mørk baggrundstag og sat bånd i.

 
Jeg har inden i kortet lavet en lomme til det tags som kan skrives på.
Der er brugt en punch til kanten
 

 
Jeg har skåret et hjerte i mørkt karton som jeg har brugt på bagsiden af tags.
og et hjerte ud i samme mønsterkarton, hvorpå der er embosset navne på brudeparret.
 
Jeg har samlet det på kortet
 
Pynt er en buket af forskellige blomster og brudeslør
 
 
Tak fordi du kigge med og rigtig god weekend
 
Ønskes du af Mie

3 kommentarer:

  1. Det er bare vildt flot.
    Den blå/grå er så smuk sammen med den råhvide.

    SvarSlet
  2. Det er bare vildt flot.
    Den blå/grå er så smuk sammen med den råhvide.

    SvarSlet
  3. Meget smukt kort og i dejlige farver
    Hilsen Joan

    SvarSlet