lørdag den 3. oktober 2015

Et glad fødselsdagskort


Jeg har været igennem restekassen for at finde papir til dette kort. Jeg har en tendens til bare at tage hul på et nyt ark, når der skal laves kort. Men jeg har meget 'guld' liggende i min restekasse, og NU skulle noget af det altså bruges til sådan et rigtig GLAD fødselsdagskort!

Det endte sådan ud:


Kortet måler 14,8x14,8 cm og er dobbelt. Igen lavet af mit råhvide favoritkarton.
-  Alternativt er dette kortsæt fantastisk at bruge. Nemt og billigt i formatet 13,5x13,5cm + tilhørende kuvert.

Den fine bølgede deling nederst på kortet er lavet med die fra dette lækre sæt.
Banneret er lavet med die fra dette sæt. Den lille sløjfe fra dette sæt. Stemplet er fra Papertrey Ink. Sværten er rød fra Versa Color og efterfølgende embosset med superlækkert, fint rødt embossing pulver fra Ranger. Til sidst er kortet piftet op med glimmerdots i en dejlig pinkrød farve.

Herunder nogle detaljebilleder fra kortet.







 

Vi ses igen om ca. 8 uger, når det atter er min tur til at blogge her.

Med ønsket om en GLAD weekend!
Kærlig hilsen Anette

2 kommentarer:

  1. Flot kort i dejlig farver
    Hilsen Joan

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Joan.
      Dejlig weekend til dig.
      Kh. Anette

      Slet