lørdag den 17. oktober 2015

Kort til en hunde ven :)



Materialer :
- Kant dies fra Die - namic
- Hunde stemplerne er fra Penny Black
- Copic tusser
- Pallietter
- Liguild Pearls gold


Jeg skærer hvidt karton til 15 cm x 15 cm, ligger det i min embossing folder og kører det i gennem e - bosseren. 


Så skærer jeg et stykke brunt karton på 3 cm x 13,5 cm og skærer ud med min kant dies fra die - namic.


Brunt prikket karton skærer 4,5 cm x 15 cm. 


Et hundestempel stemples på forskelligt farvet karton, delene klippes ud og limes sammen. Hunden/kurven har jeg farvet lidt med Copic tusser. 
Man kan bruge det stempel motiv man har lyst til.


Delene skal sættes på kortet med dobbelt klæbende tape og skum pude, jeg bruger skum plade som jeg selv klipper ud til den ønskede størrelse.



Der pyntes med lidt palietter og liguild pearls gold. 



Monteres på hvidt karton  30 cm x 15 cm med dobbelt klæbende tape. 


Til inspiration ses nedenunder et par kort mere i samme stil. På det nederste kort har jeg brugt en stjerne embossing folder fra Marianne Design.



Mange hilsner Dagny :) 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar