tirsdag den 6. oktober 2015

Rund fødselsdagskort

Jeg tænker tit på at få brugt mine dies.
Denne gang har jeg brugt rigtig mange på et kort.





Jeg har klippet et A4 karton midt over og bukket det på midten
Derefter har jeg  kørt alle delene ud i Bigshot, her er et overblik :)
Det var mange, gange der skulle køres igennem, til 22 kort
 
 
 


 
 
Jeg limede det murstenprægede karton på kortet og byggede det op.
 

 
Blomsterkassen blev foldet og blomsterstilkene blev sat på.
Derefter klippede jeg blomster med min punch, limede blomsterne på stilkene
og kom glitterlim i midten af blomsterne 
 


 
Det færdige resultat
 
 
Synes det var sjovt at bruge så mange forskellige dies, men det er et tålmodighedsarbejde når der skal laves 22 stk.
 
Håber at du har fået lyst og inspiration til at bruge flere dies på dine kort.
 
 


2 kommentarer:

  1. Whau - sikke et arbejde. Men også et rigtig godt resultat!
    Dejlig onsdag herfra.
    Kh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. tak og ja det tog en hel søndag eftermiddag at samle dem :)

      Slet