lørdag den 21. november 2015

Julekort


Julekort

Ja, det blev til endnu et julekort.
I en lidt blandet stil med glimmer og bølgepap.


Jeg har brugt et stykke hvidt karton med læder præning til kortbasen.
Et stykke smal riflet bølgepap, (du kan også bruge dette bølgepap)
og et stykke almindelig hvidt karton til die cuts.


Kortbasen måler 21 x 14,8cm.
Bølgepap måler 10 x 6cm.


To ens die cuts.


Dem har jeg sprayet med limspray.


Derefter har jeg drysset med glimmer og ladet dem tørre lidt.
Jeg har brugt White Gold fra Martha Stewart.


Næste die cut er skøjterne fra Marianne design.



Jeg har ladet kartonen blive inden i die'en.
Jeg har sværtet på bagsiden af die'en, så alle embossingrillerne får farve.


Jeg har brugt en af  de nye sværter fra Distress Ink serien, Ground Espresso. 


Bølgepappet har jeg givet en gang hvid akrylmaling.



God jul er standset ud i almindelig hvidt karton.


Det har fået samme tur med glimmer.
God jul har jeg sat på et smalt stykke karton, som er blevet sværtet i kanterne
med samme brune farve som skøjterne.


Så er det hele klar til at blive sat sammen.



Det færdige resultat. 


Jeg har brugt dies fra: 

Joy crafts - 6002/2021.
Du kan også bruge denne fra Memory Box
eller denne fra Marianne Design.


Tusind tak for at du kiggede med.
Jeg håber, du fik lidt inspiration til dine egne kreationer.

Knus Jette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar