tirsdag den 1. december 2015

Gavemærke til jul






Jeg købte disse stensils af Tim Holtz og har gået og tænkt lidt over hvad jeg skal lave med dem. Da der er flere teknikker man kan bruge med dem. Du kan jo bruge alle former for stensils.


Jeg elsker jo at lave gavemærker, så her er endnu et. Denne gang har jeg embosset et udskåret tag, med glitter hvid emossingpulver.


Derefter har jeg sværtet med Distress Ink


Jeg fandt nogle juledies og skar ud i hvid og grøn, da jeg godt kan lide at det er enkelt.
Jeg har kommet lidt glimmer på julestjernens spidser, hvor jeg har brugt glossy accent som lim til glitter


Det færdige resultat med bånd, jeg har bundet en løs sløjfe, men den kan bindes op hvis man vil bruge kortet på en gave eller flaske.


Rigtig god fornøjelse.










1 kommentar:

  1. Hvor er det fint Mie.
    Også en teknik, jeg kan li' at bruge.
    Flot med glitteret på.
    Knus, Anette

    SvarSlet