lørdag den 19. december 2015

Kort med blomster

En af mine nye ynglings dies kommer fra La-La Land Craft og hedder Heart Doily. Jeg bruger den igen og igen og i dag vil jeg vise jer et kort med præcis denne dejlige die og masser af hjemmeavlede blomster.

Jeg har brugt råhvidt karton og nogle rester af strukturkarton, jeg havde liggende.


Her er de dies jeg har brugt til mine kort.


Jeg har valgt at lave kortene i tre forskellige farver. Derfor har jeg skåret tre doilys, jeg har valgt at farve kanterne af mine doilys med Distress inks i passende farver. Spellbinder border dies-sættet er ikke i shoppen lige nu, men anvend evt. et af de andre sæt, som du finder hér.


Her kan I se det som jeg har valgt at bruge af karton og pynt til mine kort.




Bladene på mine kort er punchet ud med en af mine ynglings blad punches fra Nellie Snellen, det er den jeg vender tilbage til igen og igen. Der er altså noget ved at bruge punches og jeg elsker det. Jeg har igen valgt at farve mine blade i kanten med Distress ink. Den anvendte punch er p.t. ikke i shoppen, men du finder en masse andre blad-dies hér.


Doily’en har jeg valgt at sætte på kortet med skumpuder for at få lidt forskellige lag på kortet.



Jeg har limet alt min pynt på med flydende lim, det synes jeg fungerer bedst for mig. Men det gør man jo som det passer en bedst.


Her ser I de færdige kort.





Mange tak fordi I også kiggede med denne gang. Jeg håber, at jeg har kunnet være med til at give jer lidt inspiration. Dies og materialer til disse kort finder I i Heidis veludstyrede shop.

Jeg vil ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Mange kærlige hilsner
Jette Christina

5 kommentarer: