lørdag den 16. januar 2016

Kort


Et lidt anderledes kort.

Jeg kan godt lide at eksperimentere med noget lidt anderledes engang imellem. 


Til kortet har jeg brugt 2 stykker karton. 


Det råhvide karton er skåret, så det måler 14x24cm.


Min halve circle med mønster på i begge ender.





Jeg har falset, så det er nemmere at bukke rundt. 




Har stanset 2 halve cirkler ud, som skal limes på, under de mønstrede ender.


Har lige sat en lille strimmel på, så flapperne bliver holdt nede.


Små halvperler limes på blomsterne.


Kadus karton har jeg skåret et stykke på 11½x16cm.


Jeg har sat min die fast med tape, så det bliver på plads. 




Pyntet med et bånd i toppen for at vise, at man skal trække kortet op.


Pynt udstanset til det inderste kort.









Jeg har brugt dies fra : 

1.  Memory box. 
Delicate butterfly arch  98982.

2. Memory box. 
Solid arch background 98992.

3. Memory box. 
Pippi butterfly 98508.

4. Memory box. 
Vivienne butterfly 98265.

5. Crealies. 
On the edge No.2.

6. Signatur dies 
by Joanna Sheen. 
Heart scroll SD044. 

7. Marianne design. 
CR1250.

De anvendte materialer findes desværre ikke i shoppen. Men der er rigtig skønne alternativer til mange af dem. Bl.a. finder du en masse lækre sommerfugle dies ved at klikke hér.
Du finder også mange lækre borter, ved at skrive 'border', 'border die' eller 'borders' i søgefeltet i shoppen.

Tusind tak for at du kiggede forbi bloggen. 
Knus,
Jette Jensen 





3 kommentarer:

  1. Det er et rigtig smukt og elegant kort, Jette.

    SvarSlet
  2. Flot og kan også godt lide dem med " kniplinge" mønster alene :)

    SvarSlet