lørdag den 7. maj 2016

Tillykke kort - Tema: Dyr bag hegn.

Jeg har valgt at kalde mit første 
layout for dyr i bur på grund materialerne 
som er brugt.

Jeg starter med at skære et stykke karton
10,2 x 14,9
Du skal bruge washi tape og jeg har valgt 
følgende to farver Distress Ink fra Tim Holtz


Sætter tape rundt langs alle 4 kanter ca 0,5 cm inde på kortet. 
Laver en tynd strimmel washi tape på ca 0,3 mm
og sætter på fra hjørne til hjørne
således at du har to sider at sværte på.

Har nu sværtet begge sider 
og det gør ikke noget at du overlapper med farverne 
over den tynde strimmel.
Tag forsigtigt tapen væk fra kortet.


Du skal nu embosse dit karton 
og jeg har valgt at bruge hønsetråden fra taylored,
i shoppen kan du få en tilsvarende fra Marianne design


Til grenen har jeg brugt en punch fra SU men enhver gren kan bruges,
derudover har jeg brugt Tiny's Bird Tables 
Poppystamps Die Fuzzy Bunnies
Poppystamps Die Barnyard Rooster 
samt tekst die tillykke fra Kaboks


Monter til sidst på et stykke A6 karton 
 som foldes på midten.

GOD FORNØJELSE.

Mange kreative hilsner fra Jonna


Ingen kommentarer:

Send en kommentar