lørdag den 18. juni 2016

Bryllupskort i sarte farver

I dag blogger jeg med et par bryllups kort.
Jeg ELSKER at bruge embossing foldere,
så det har jeg også brugt til dagens kort.
Synes de kan bruges på så mange forskellige måder.


Har til begge mine kort brugt 
alm. hvid kort base fra dette kortsæt
Der er brugt et stykke sart rosa karton der måler 13 x 13cm
Det hvide stykke karton der er embosset måler 12,5 x 12,5cm

embossing folder fra Nellie Snellen.
Der er stemplet med : Det er så yndigt at følges ad
Jeg har brugt Memento Rose Bud sværte,
jeg har dog brugt den i den lille udgave i indlægget
farven er helt den samme i den store og den lille.

Motiverne er fra Joy! Crafts
De er skåret ud med Nellie Snellen - MFD085 - Straigt Dotted Round
Cirklerne passer lige ind i den cirkel der er i embossing folderen
Jeg har brugt brudeparret fra IO Dies på kortene.

Oversigt over de materialer der er brugt


De små sommerfugle er lavet med en punch fra min privat samling.

Tak fordi du kiggede med.
Håber du fandt inspiration til et par kreative projekter.

Ønsker dig en rigtig dejlig sommerferie,
jeg blogger igen i august.
Knus Heidi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar