lørdag den 16. juli 2016

Sølvbryllup

Jeg har lavet et forslag til et sølvbryllupskort.


Jeg har brugt tapet i stedet for mønsterkarton. Tapetet har jeg købt ved farvehandleren, da de skulle have nye prøver at vise. Så de solgte de gamle modeller ( arket var lidt større end en a4 side) ud til billige penge.

Har foldet et stykke hvid karton i str 15 x 15 cm.
Jeg har brugt sølv, en mørkegrå og hvid karton. Så de harmonerer i farverne.

Den mørkegrå er skåret 14,5 x 14,5 cm og sat på det hvide karton. Tapetet er skåret i 9 x 14 cm

Sølvkarton er skåret med Spellbinders hvor det er den runde med buekant og mønstergitter, som er halveret. Der er skåret en hvid cirkel med Spellbinders


Bogstaverne er skåret i sort karton med die fra  Die Versions  str 1/4"


Blomsterne er fra Prima i 2 str. og Rosenblade er punch fra Neillie Snellen.


Og så har jeg brugt et bånd på 2,5 cm bredde.


Inden i kortet er der skåret et stykke hvidt karton til at skrive på, der er brugt Spellbinders
og et sølvhjerte (Cherry Lynn die) som pynt.




Sløjfen limes bagpå det grå karton som det første.
Derefter limes det grå karton på det hvide foldede kort, dernæst har jeg sat sølvgitteret og tapet på.
Cirklerne limes på og navene er limet på den hvide cirkel.
Blomsterne samles til en buket og limes på og pynt med blade.
Sløjfen bindes.



1 kommentar: