lørdag den 24. december 2016

Til og fra kort i sidste øjeblik





Jeg laver næsten altid for lidt til/fra kort - så her er en lille enkelt tutorial på et par hurtige kort ..



Jeg har brugt hvid karton 5*10 cm
Punch fra Stampin' Up!
Du kan også bruge denne her die fra Marianne design
Hjørne runder punch



Mønster karton i ca 4,5*9,5 cm som også skal en tur gennem Stampin' Up! punchen..
Blade til julestjerne - du kan bruge flere forskellige dies .. evt denne her



Til og fra kort sat sammen - kanterne har fået en gang ink
Jeg har valgt at bruge en julestjerne .. men du kan bruge lige hvad du har ved hånden .. et lille juletræ - en lille fugl på en gren ... en julekugle ..


Her er et andet super hurtigt juletag ... 2 dies er der brugt .. et tag die og et snefnug ..
Mit juletag er skåret ud med min Silhouette Cameo, men du kan nemt bruge 2 dies ..



Og så vil jeg ønske jer alle en glædelig jul - samt et godt og lykkebringende nytår ..

Knus
Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar