lørdag den 4. februar 2017

Konfirmand 2017 springer ud som teenager.


Så går det løs og snart er det forår og konfirmations tid. Jeg har valgt at lave et meget simpelt kort, dette til en pige men kan laves med de samme principper til en dreng også.



Jeg har brugt embossingfolderen med hønsetråds mønster fra Taylored expressions og tænkt sådan "springer ud bag hegnet" bliver konfirmeret og bliver teenager, men der er et hav at vælge imellem i shoppen og der er mange muligheder for at vælge skønne baggrunde. De 2 silhouette dies er fra DixieCraft.
Jeg har skåret pigen i sort karton, og embosset i sort karton.



Stemplet er fra FelicitaDesign og sværten er Archival Ink men man kan også bruge Memento.


Kortbasen er almindelig hvid karton, som måler 10,5 x 15 
Jeg har som baggrund brugt en rest karton i dyb rød og påsat røde perle jeg fandt i skuffen.
Stemplet teksten og skåret den ud tæt omkring teksten

God fornøjelse.






1 kommentar: