lørdag den 13. maj 2017

Baby kort



Hejsa....


Denne gang har jeg lavet et baby-kort... i både en pige og en drenge udgave..





Af materialer har jeg brugt følgende:
Nellie Snellen Elephant SDL031
Nellie Snellen Build-up train SDL032 (jeg har kun brugt banneret)




Die-namics Pierced Rectangle Frame MFT-691
Bogstaver fra Marianne Design CR1281 Eller disse her ..




Af papir har jeg brugt karton i hvid,grøn og kraft og mønsterpapir fra to papirsblokke

New baby Born og Love Letters ..




Derudover har jeg brugt en lille punch til blomster og blade
Perler
Puder
Flydende lim
Tim Holtz Distress Ink Vintage Photo
Rulleøjne


Selve kortet er lavet i kraft karton str 10,5x15 derpå har jeg limet et stykke pyntepapir str 9,5x14
Selve rammen (jeg har brugt den midterste størrelse) er lavet af 4 stykker hvidt karton der er limet sammen og øverst er der limet et stykke mønster papir på.




Elefanten er lavet i kraftkarton og det inderste af ørene samt fødderne er lavet i mønsterpapir..
Bogstaverne og to bannere er lavet i kraft karton og yderligere to bannere i mønsterpapir
Jeg har sværtet alle delene med Distress ink inden jeg har limet det sammen.

Så er der kun tilbage at lime elefanten sammen og sætte de forskellige dele fast på kortet med lim og puder..




Her er de to forskellige kort jeg fik lavet... håber i kunne have lyst til at prøve et lignende kort eller har fået inspiration til noget nyt... tak for at i kikkede med.... god weekend




Hilsen Jannie




1 kommentar:

  1. Super cute kort i skønne farver.
    Tak for hyggelig scrap dag.
    Knus Joan

    SvarSlet