lørdag den 6. maj 2017

Flaskekort - Dagens Mand

Dagens blog indlæg er til en handymand.
Han skulle have en flaske vin, så derfor er det et flaskekort
med plads til at skrive en hilsen jeg har lavet.



Start med at skære kvist karton i målene 8 x 24cm

Jeg har lavet hullet til selve flasken med

Jeg har ved 8,2cm scoret på kvistkartonet,

Dernæst har jeg skåret et stykke hvidt karton i 7,7 x 15,5cm.

Her har jeg stemplet med et baggrunds stempel
fra Marianne Design - Brick Wall - CS0956
Jeg har brugt en blå sværte der passede til resten af mit flaskekort.

Jeg har brugt en corner rounder til lige at runde hjørnerne af
både på kvistkarton delen og det hvide, stemplede karton, 
før jeg satte det sammen med dbl. klæbende tape.

Som tekst die har jeg valgt die'en med skygge fra Nellie Snellen

For at fremhæve at det er en handymand kortet er til,
er denne die genial med værktøj
fra Crafters Compnion - Signature Collection - S-MEN-MD-TOOL

Jeg har skåret ud i lidt forskellige farver karton
på min Big Shot.
Jeg bruger næsten altid at køre det igennem en ekstra gang
hvor jeg tager den ene skæreplade væk og lægger en creasepad i i stedet for.
Så fremhæver du den del der embosses af din die.

Dernæst har jeg fastgjort mine udskårede dele
med dbl. klæbende tape på flaskekortet

Til sidst har jeg valgt at pynte med nogle træ stjerner
Nogle af stjernerne har jeg sværtet i samme farve som jeg har brugt
til at stemple baggrunds stemplet med.

Der er plads til at du bagpå kan skrive din egen personlige hilsen.



Og flaskekortet kan nu hænges på din vinflaske

Det er kun din fantasi der sætter grænser for
hvordan dette flaskekort kan laves.
Så håber du har fået lyst til at lege med.

Rigtig god weekend
Knus Heidi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar