lørdag den 24. juni 2017

Hurtigt kort med knald på farverne

Idag har jeg valgt at blogge med et kort der er hurtig at lave
og som kan laves i forskellige farvekombinationer.
Jeg har valgt farver med knald på.



Som base jeg har brugt et hvidt kort i str. 13,5 x 13,5cm
Jeg bruger dette kortsæt i denne størrelse til rigtig mange af mine kort.
Der følger også kuvert med i samme størrelse, hvilket gør det nemt og billigt.

Jeg har stemplet med - De Bedste Ønsker fra Stampendous Clingstamp

Til de sjove cirkel effekter har jeg brugt en die fra Die-Namics.
Elsker deres dies.

Og så er det egentlig bare op til hvordan du selv ønsker
at lege med cirklerne på dit kort.
Mine kom til at se sådan ud.
Jeg har brugt dbl. klæbende tape til de 2 første cirkler
og til resten har jeg brugt 3D Skum Tape
Til slut har jeg pyntet med rhinsten.

Samme kort bare med en anden farvekombination.

Håber du fik lidt inspiration til at lave et hurtigt kort
hvis du lige står og mangler.

Jeg vil ønske Jer alle en skøn skøn sommer

Jeg er så heldig at jeg idag er gået på en tiltrængt ferie.
Jeg er tilbage i Heidis Kreative Hule
d 12 Juli hvor jeg ekspederer Jeres indkomne ordrer igen.

Sommer knus Heidi.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar