tirsdag den 19. december 2017

Små nemme jule gavemærker der lige kan nåes til d 24 dec.

'Det sørme 'det sandt December 😊
Jeg blogger med nemme små gavemærker 
du kan nå at få lavet til d 24 dec. hvis du stadig mangler.


Som base har jeg brugt hvidt karton
samt kvist karton i målene 10 x 14cm
Jeg har scoret dem ved 7cm på det led der måler 14cm

Jeg har brugt denne lækre paper Pack med 36 ark 

Jeg har fået til flere gavemærker af hvert ark.
Undlad bare at skære hele vejen igennem 
men kun på de mål der skal bruges.
Der er skåret i målene 6,5 x 9,4cm

Har sværtet kanterne med min finger tip dauber

Har stemplet med "En Julehilsen" på dette gavemærke.

Derefter er det fastgjort med dbl klæbende tape

Der er lavet et lille hul i hjørnet
Og der er fastsat et stykke twine så det kan fastgøres på gaven.

Der er indeni stemplet
Jeg har stemplet med Versafine Ink Pad -  Onyx Black

Her er lidt forskellige gavemærker
alle hvor der er brugt ark fra Websters Pages

Samt små fulge fra IO- Dies

Stempel - God Jul

Stjerner

Stempel - En Julehilsen

For at kunne udnytte arket optimalt,
skar jeg nogle gavemærker lidt mindre
så det passede med resten af arket.

Så er der klar til at blive skrevet navne i de små gavemærker.

Jeg ønsker Jer alle en vidunderlig jul sammen med Jeres kære,
samt et godt og lykkebringende nytår.

Af hjertet tak til mit skønne Team Huleboer for alle Jeres flotte indlæg.
En kæmpe tak til Jer der læser med hver uge,
og en enorm tak for Jeres støtte i Heidis Kreative Hule.
Uden Jer ingen web shop.

Mange juleknus fra Heidi

Husk at du lige nu SPARER MOMSEN
(Fragt og gavekort undtaget)
Så en god mulighed for at få fyldt op.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar